رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به همت اتاق اصناف مرکز استان و با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال در زاهدان دایر گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، میرشکار رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: دراین نمایشگاه کالاهایی که در این ایام بیشتر در سبد خرید خانوار تاثیر گذار می باشد از جمله کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار،مواد شوینده و بهداشتی عرضه می گردد و کالاهای اساسی از جمله برنج ، شکر،مرغ،روغن نیز به صورت گسترده در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی ادامه داد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بین 10 تا 15 درصد تخفیف دارند و برخی از کالاهای اساسی ضمن هماهنگی های بعمل آمده به قیمت عمده فروشی عرضه و مرغ طرح تنظیم بازار نیز با قیمت 5 هزار و 800 تومان در نمایشگاه در حال عرضه می باشد .
 
میرشکار تصریح کرد: با حضور کارشناسان اتحادیه ها، بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و کارشناسان استاندارد و بهداشت، نظارت بر قیمت گذاری،کیفیت و بهداشت کالاهای در حال عرضه در نمایشگاه صورت پذیرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف هم استانیها می توانند مراتب را سریعا به بازرسان مستقر در نمایشگاه اطلاع تا در سریعترین زمان ممکن با متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد . 

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخل ، کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می گردد تولید داخل می باشند و غرفه داران اجازه عرضه کالاهای خارجی در سطح نمایشگاه را ندارند و بر همین اساس نیز ستاد نظارت بر کالای قاچاق نیز به صورت کامل در نمایشگاه مستقر گردیده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد و کالای خارجی نیز از سطح نمایشگاه جمع آوری خواهد شد.

گفتنی است: این نمایشگاه از 13 اسفند تا 20 اسفند در 2 سالن مجزا با مساحت 10 هزار متر مربع و 386 غرفه و پارکینگ با مساحت 4 هکتار در مجاورت نمایشگاه با هدف تسهیل در رفت و آمد،کاهش ترافیک و رفاه بازدیدکنندگان در محل دایمی نمایشگاههای استان واقع در خیابان دانشگاه از ساعت 9 صبح الی 21 پذیرای هم استانیهای عزیر می باشد .

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار