صدا و سیما قرارگاه فرهنگی جامعه است و نقش مهمی در توسعه همه جانبه ی استان دارد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیرکل ، معاونین و شورای مدیران و برنامه سازان شبکه آفتاب گفت : برنامه سازی در شبکه باید بر اساس اولویت ها باشد .
آیت الله دری نجف آبادی ، توسعه اشتغال ، افزایش ظرفیت تولید صنایع به خصوص صنایع بزرگ ، کاهش واردات ، اتکاء به توان داخل ، توسعه فرهنگی و شهری را از اولویت ها دانست و افزود : اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است سر فصل مهمی است که می تواند زمینه های توسعه همه جانبه را فراهم کند و باید به آن توجه شود .
امام جمعه اراک ، با اشاره به نقش صدا و سیما در هدایت افکار عمومی و ارتقاء شاخص های اخلاق اسلامی ، گفت : با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز ، این رسانه زمینه های دوری از خرافات ، صرفه جویی ، صله ارحام و احترام به بزرگترها ، نوع دوستی و استفاده از فرصت تعطیلات برای برداشتن گام های بزرگ در سال جدید را فراهم کند .
آیت الله دری از زحمات مدیران و برنامه سازان شبکه آفتاب تقدیر کرد و افزود : باید با افزایش کیفیت برنامه های تولیدی در جذب مخاطب ، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را در دستور کار خود قرار دهیم.
در این دیدار ، مدیر کل صدا وسیمای استان هم با اشاره به ویژگی های استان مرکزی معرفی مفاخر و مشاهیر ، توانمندی های صنعتی و اقتصادی و پیشگیری از آسیب ها را از جمله اولویت های برنامه سازی در شبکه آفتاب دانست .
قربانی جم با بیان اینکه امسال در سی و سه شهر استان سی و سه خبرنگار فعال شدند ، گفت : در یازده ماهه امسال هفتصد گزارش در زمینه اقتصاد مقاومتی و شش هزار گزارش با موضوعات مختلف در بخش های خبری این سازمان تولید و پخش شد .
وی راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما و کانال این خبرگزاری در فضای مجازی ، افتتاح رادیو نما ، اجرای رادیو انقلاب ، تولید نمایش رادیویی زندگی نامه آیت الله اراکی در 12 قسمت ، پخش زنده جمع خوانی قرآن ، تشییع شهدای مدافع حرم ، عزاداری مردم در شهرها و روستاها در ایام محرم و صفر در تلوزیون ، حضور در شبکه های سراسری در تمام مناسبتها ، پوشش دیجیتال استان به 95 درصد را بخشی از فعالیت های سال جاری شبکه آفتاب دانست .
قربانی جم با اشاره به افزایش ساعات پخش برنامه در شبکه آفتاب در سال آینده ، تولید با کیفیت برنامه ها را از اولویت ها اعلام و اظهار امیدواری کرد : مجموعه همکاران شبکه استانی آفتاب با مدیریت جهادی و عزم راسخ در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و توسعه همه جانبه استان گام بردارند.
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار