بر اساس طرح ویژه نظارتی در نیمه اول اسفند، 44 پرونده در امور صنفی شهرستان مهاباد تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت،معدن،تجارت گفت:بر اساس طرح ویزه نظارتی ایام نوروز از اول اسفند تا امروز تعداد44 پرونده توسط امور صنفی تشکیل شده است.

قلندری اعلام کرد در یازده ماهه اول سال جاری بیش از 15 هزار و هشتاد و چهار بازرسی انجام شده است که تعداد پرونده های متشکله از واحد صنفی یک هزار و صد و چهل ونه به ارزش ریالی 39 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: طی فعالیت های بیشتر جهت تشدید بازرسی از کالاهای هدف ایام نوروز ؛شامل اقلام پروتئینی ،خوراک ،پوشاک و به ویژه آجیل شب عید با همکاری ادارات زیربط331 مورد تخلف گزارش شده است.

قلندری عمده ترین تخلفات در کل بازرسی های انجام شده را در 6 مورد اعلام کرد و افزود:در زمینه عدم درج قیمت کالا 397 مورد ،عدم ارائه فاکتور خرید157 مورد،کم فروشی 154 مورد،عدم رعایت دستورالعمل ها 104 مورد،تقلب34 مورد و عدم صدور فاکتور 22 مورد  تخلف در سطح شهرستان کشف شده است.

اداره صنعت ،معدن ،تجارت در  زمینه مبارزه با قاچاق کالا عمده اقلام مکشوفه را لوازم آرایشی بهداشتی،نوشت افزار ، کالای دخانی ،انواع لامپ و باطری ماشین اعلام کرد که در این زمینه نیز 45 پرونده را به ارزش 73میلیارد ریال تشکیل داده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.