شیراز؛

برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) از برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در شمال غرب شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: رزمایش شهدای مدافع حرم 19 و 20 اسفند روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.
 
حسینی افزود: در این رزمایش دو گردان بیت‌المقدس برادران و حضرت کوثر(س) خواهران به مدت 48 ساعت اجرای رزمایش‌های همچون امداد و نجات و تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن را مرور می‌کنند.
 
وی ادامه داد: گردان‌های حاضر در این رزمایش خود اتکا هستند و تاکتیک‌هایی نظیر عملیات تاخیری، کمین، ضدکمین، پیاده‌روی و رزم شبانه و پدافند دورادور را اجرا می‌کنند.
 
حسینی با بیان اینکه رزمایش شهدای مدافع حرم از روز پنجشنبه 19 اسفندماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و معنوی توسط کمیته‌های فرهنگی، بهداری، مهندسی و آموزشی برای بسیجیان در رزمایش در نظر گرفته شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان‌های بسیج دانست و افزود: برگزاری این گونه رزمایش‌ها انسجام بسیجیان را افزایش می‌دهد و در این رزمایش عملکرد گردان‌های بسیج نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار