فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف يک محموله بزرگ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از کشف يک محموله بزرگ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مقصد این محموله استان تهران بوده است.
 سرهنگ "حسین براری" عنوان کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه و اکیپی از پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعلاتی و حین کنترل محورهاي مواصلاتي يک دستگاه خودروي سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو بیش از 300 هزار نخ انواع سیگار قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي در اين زمینه، گفت: متهمان که حدوداً 30 ساله و دارای سوابق متعدد حمل کالای قاچاق هستند، قصد انتقال اين محموله قاچاق از غرب کشور به سمت استان تهران را داشتند که توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگير و پس از تشكيل پرونده تحويل مقامات قضائي شدند.
سرهنگ براری در ادامه از تشدید اقدامات مقابله ای جهت کاهش سرقت در آستانه نوروز خبر داد و گفت: عوامل پلیس آگاهی و پلیس راهور این انتظامی در بررسی ازخودروهای پارک شده در حاشیه خیابان ها و پارکنیگ ها موفق به کشف چهار دستگاه خودروی سرقتی شدند.
وی خاطرنشان کرد: از چهار دستگاه خودروی کشف شده، یک دستگاه پژو از شهر کرمانشاه، یک دستگاه خودروی هیوندا از شهر تهران و دو دستگاه خودروی پراید از شهرستان های نهاوند و اصفهان به سرقت رفته بود، که در این راستا تمامی مالباختگان شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از شهروندان خواست که هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و اموال خود را به وسایل ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.