مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور آذربایجان غربی با مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رویا محمدزاد حیدرلو دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان در دیدار با مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ضمن تبریک انتصاب آقای محمدی به عنوان مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: سوابق درخشان و تجارب ارزنده جنابعالی، باعث پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در ارتباط با ایرانیان مقیم خارج از کشور برای اعتلای نظام خواهد بود .

مشاور استاندار آذربایجان غربی همچنین از همکاری مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و همچنین از همکاری تنگاتنگ معاونین و عوامل اجرایی استان در جهت تعامل بیشتر و در به ثمر نشستن اهداف دبیرخانه شورا تقدیر و تشکر کرد.

محمدزاد اظهار داشت: ما چهار کمیته شورا را فعال کردیم و در حال برنامه ریزی برای کمیته های تخصصی هستیم و اگر کمیته های تخصصی فعال شوند خواهیم توانست در جذب ایرانیان مقیم خارج کشور حرکت های موثری داشته باشیم و شاهد تحول اقتصادی چشم گیری در استان خواهیم بود .

دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان افزود : ضمنا ما در حال جمع آوری بانک اطلاعات ایرانیان مقیم خارج از کشور هستیم .

محمدزاد با تاکید بر برگزاری همایش های علمی، تخصصی و دانشگاهی گفت : ما به دنبال ایجاد بستر برای تبادل هیات علمی و اساتید خارج کشور هستیم و با روان سازی این مسله خواهیم توانست از ظرفیت های علمی و پژوهشی، انتقال تکنولوژی و از همه مهم تر سرمایه ملی نیروی انسانی ایرانیان مقیم خارج از کشور به نحو احسن استفاده کنیم و در نهایت از راهنمایی و همکاری استاندار محترم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

محمدی مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه نیز در این دیدار گفت : خوشبختانه استان آذربایجان غربی دارای پتانسیل خوبی هست و باید از ظرفیت های این استان استفاد خوب شود از زحمات اقای سعادت استاندار محترم که داری تجربه ارزشمند و خود برای استان ظرفیت بسیار بالایی هست تشکر و قدارنی می نمایم که با راهنمایی باعث شده تا دبیرخانه شورای ایرانیان خارج از کشور آذربایجان غربی در این مدت کوتاه بسیار خوب کار کرده و ضمنا ما از ایده، راهکار و راه حل پیشنهادی برای جذب ایرانیان خارج از کشور بسیار خوب استقبال می کنیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.