معاون اول قوه قضاییه گفت: گزارشات بیانگر آن است كه از حجم انبوه صدور احكام ورشكستگی كاسته شده و قوه قضاییه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همكاری لازم را انجام دهد.

صدور بخشنامه برای تحقیق از بانک مرکزی قبل از صدور حكم ورشكستگیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر روز دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در این جلسه با ارایه توضیحاتی در خصوص بحث ورشكستگی، به اقدامات دستگاه قضایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان كرد: قوه قضاییه طی بخشنامه‌هایی به دادگستری‌ها و دادستانی‌های كل كشور مقرر داشته در جهت كشف حقیقت و حفظ حقوق، قبل از صدور حكم ورشكستگی در خصوص وضعیت فرد ورشكسته از بانک مركزی تحقیق شود تا احكام با استواری مناسبی صادر شود و حقوق بانک‌ها در صدور این احكام لحاظ شود.

وی افزود: گزارشاتی كه داریم بیانگر آن است كه از حجم انبوه صدور احكام  ورشكستگی كاسته شده و قوه قضاییه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همكاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار