مربی تیم کانوپولوی بانوان هیأت استان اصفهان گفت: در لیگ برتر امسال از جوانان استفاده کردیم تا با کسب تجربه بتوانند در آینده به پای بازیکنان قدیم‌مان برسند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهه عمرو  اظهار کرد: بعد از سه سال، امسال مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو به میزبانی مشهد برگزار شد و تیم کانوپولوی بانوان هیأت استان اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی با بیان اینکه امسال 5 تیم در لیگ برتر حضور دارند، افزود: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و تیم ما در رده چهارم جدول جای گرفت، البته امسال ما تصمیم گرفتیم در این مسابقات از جوانان استفاده کنیم تا تجربه به دست بیاورند و بتوانند در آینده یک تیم قدرتمند شوند.

مربی تیم کانوپولوی بانوان هیأت استان اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات دور رفت در شهرکرد انجام گرفت، ادامه داد: نسبت به تیم‌هایی که اکثرا بازیکنان ملی‌پوش دارند، بازیکنان جوان ما در سطح خود و در حد خودشان خوب ظاهر شدند.

عمرو تصریح کرد: در حقیقت کاری کردیم تا کانوپولوی بانوان اصفهان همانند گذشته که هفت دوره قهرمانی در کشور به علاوه لیگ برتر داشته، بتواند در آینده هم این نتایج را تکرار کند؛ همچنین بازیکنان کنونی تیم بتوانند در سال‌های بعد به پای بازیکنان قدیم‌مان برسند.

وی اظهار داشت: هوش، فکر و تجربه در کانوپولو از اهمیت زیادی برخوردار است؛ باهوش بودن و تجربه کسب کردن با انجام مسابقات بیشتر، برای موفقیت در این رشته امری لازم و ضروری است؛ پس بنابراین جوانان ما هر چه بیشتر در رقابت‌ها شرکت داشته باشند و تجربه به دست بیاورند می‌توانند آینده بهتری را رقم بزنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.