مهراد آتشی گفت:تجربه بازیکنان ما به تیم بسکتبال شیمیدر تهران چربید و موفق شدیم در ثانیه های پایانی برابر این تیم به برتری برسیم.

ویرایش///بازیکن پتروشیمی بندرامام:تجربه بازیکنان ما به تیم حریف چربید!/سبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در  هفته چهارم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال دو تیم شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام در یک بازی حساس و نفس گیر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پتروشیمی با اختلاف 3 امتیاز برابر میزبان خود به برتری رسید.

مهراد آتشی بازیکن پتروشیمی بندرامام پس از پیروزی تیمش برابر شیمیدر تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:بازی پایاپای و نزدیکی برابر شیمیدر تهران داشتیم و به نظرم هر دو تیم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند. ثانیه های پایانی بازی،شانس با ما همراه بود و موفق شدیم   این دیدار را به سود خود به پایان ببریم.

آتشی ادامه داد: جدال برابر تمام تیم ها سنگین است و شرایط بازی ها طوری است که  نمی توان از قبل نتیجه بازی را پیش بینی کرد.در چند مقطع از این دیدار اختلاف امتیازات به 10 رسید و تیم ما جلوتر افتاد اما با عملکرد خوب بازیکن خارجی شیمیدر اختلاف امتیازات کم شد و در لحاظ پایانی بازی هم تجربه بازیکنان ما به تیم مقابل چربید و باعث شد برابر این تیم به برتری برسیم.

بازیکن پتروشیمی بندرامام عنوان کرد: هر دو تیم با آمادگی کامل در میدان ظاهر شدند اما این دلیل نمی شود که اسم تیم ما پتروشیمی است همه بازی ها را از اول برنده باشیم و نتیجه دیدارها از قبل برای ما مشخص باشد.در نیمه نخست فشار زیادی به تیم حریف وارد نکردیم  زیرا  تصورمان این بود که بازی ساده ای برابر شیمیدر داریم.در نیمه دوم کادر فنی برنامه را تغییر داد و توانستیم برابر میزبان خود به پیروزی برسیم.

آتشی درباره ی داوری این دیدار بیان کرد:داوری مناسب و قابل قبولی بود اما همیشه یک سری ایرادها و اشکالاتی در هر بازی به وجود می آید، مهم این است که این سوت ها از روی عمد زده نشود.به نظرم در این بازی سوتی زده نشد که حق کسی ضایع شود و نتیجه بازی را تغییر دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار