خدابنده لو گفت:طبق برنامه قرار است تیم جوانان به مسابقات جهانی مونیخ اعزام شود اما این اعزام منوط به تایید فدراسیون است.

سرمربی تیم ملی تپانچه:تیم جوانان را به مسابقات مونیخ اعزام می کنیمسکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:اردو تیم ملی تپانچه برای شرکت در بازی کشورهای اسلامی از فروردین ماه آغاز می شود تا ملی پوشان به آمادگی لازم برسند.با توجه به برنامه هایی که پیش از این برنامه ریزی شد تیم ملی در مسیری که مد نظر کادر فنی بود قرا گرفت.

وی درباره عملکرد ملی پوشان تپانچه در مسابقات جهانی هند اظهار کرد:کاپ جهانی تیراندازی هند در سطح بسیار بالایی برگزار شد وب ا توجه به حضور تعداد بی شمار تیراندازان ،ورزشکاران ما در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

خدابنده لو افزود:از 8 تیراندازی که در دو رشته تفنگ و تپانچه به این رقابت ها اعزام کردیم 7 نفر به فینال راه پیدا کردند.برای نخستین بار در تاریخ رشته تپانچه موفق به کسب مدال جهانی شدیم. وحید گلخندان با اینکه نخستین حضورش در رقابت های حهانی بود عملکرد درخشانی داشت.همچنین گلنوش سبقت الهی با آمادگی کامل در این دور از رقابت ها شرکت کرد موفق شد به فینال صعود کند که با اختلاف کمی به مدال نرسید.

وی ادامه داد:نتیجه ای که تیراندازان در مسابقات جهانی کسب کردند به خاطر برنامه ریزی هایی بود که از 2 سال گذشته پیش بینی شد امیدوارم این روند ادامه پیدا کند وتیم تپانچه همچنان مسیر روبه رشدش را ادامه دهد.

خدابنده لو گفت:در حال حاضر تیم ملی برای بازی کشورهای اسلامی و جام جهانی مونیخ آماده می شود و هدفمان این است که برای مسابقات جهانی مونیخ تیم جوانان را اعزام کنیم اما این موضوع باید مورد تایید فدراسیون قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار