همایش بزرگ پیاده‌روی "در مسیر عرشیان" تا یادمان شهدای شلمچه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهبازمسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: هفتمین سال پیاده‌روی در مسیر عرشیان با شعار "جوان انقلابی وفادار خمینی(ره)" برگزار می‌شود.

محمد شهباز افزود: امسال نیز پیاده روی در مسیر عرشیان با حضور بیش از هزار نفر از دانشجویان و بسیجیان سراسر استان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری این پیاده‌روی گسترده در هفتمین سال اشاره کرد و گفت: 20 اسفند ماه دانشجویان سراسر استان با شعار "جوان انقلابی وفادار خمینی" از 10 کیلومتری شلمچه راهی یادمان‌های این منطقه می‌شوند و سپس به قرائت زیارت عاشورا می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه همایش از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود، بیان کرد: در این همایش سرهنگ حاجتی در ابتدای مراسم و نیز  حسین یکتا در محل یادمان به سخنرانی می‌پردازند همچنین مهدی رسولی در همایش پیاده روی "در مسیر عرشیان" با مداحی و نوحه سرایی فضای معنوی‌ای را فراهم می‌سازد.

وی گفت: پس از طی کردن مسیر 10 کیلومتری و رسیدن به محل یادمان‌ها همخوانی شعر ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

شهباز درباره اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره  شهدا، جریان سازی انقلابی_شهدایی در سطح شهر و سطوح ملی به‌عنوان اقدامی خودجوش و شبیه سازی پیاده‌روی اربعین از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.