کرمانشاه؛

توزیع کمک های مردمی پیش از سال نو میان نیازمندان واقعی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال جشن نیکوکاری طی سه روز متوالی برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خدرویسی گفت: جشن نیکوکاری سال جاری در روز چهارشنبه ۱۸اسفند ماه در مدارس و مراکز آموزشی استان، روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در پایگاه های مستقر در سطح شهرستان ها و  روز جمعه ۲۰اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود
 
 وی با تاکید بر اینکه مقرر شده طی سال جاری در هر شهرستان استان به ازاء هر پنج هزار جمعیت یک پایگاه و ستاد اصلی نیکوکاری مستقر شود، اظهار کرد: حدود ۴۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون خانوارهای نیازمند به کمک های حاصله از جشن نیکوکاری شناسایی شده اند، تصریح کرد: تمامی کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال پیش از سال نو میان نیازمندان واقعی توزیع می شود.
 
خدرویسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۶۸ هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: از این تعداد جمعیت ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که هیچ گونه مستمری، حقوق، مهریه و .. دریافت نمی کنند و وضعیت معیشتی آنان مناسب نیست.
 
خدرویسی با اشاره به مشارکت ۲۳ هزار و ۸۲۰ حامی ایتام با این نهاد، افزود: هم اکنون پنج هزار و  ۳۰۰ یتیم در استان از حمایت های حامیان خیر بهره مند می شوند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.