رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: شهرستان قوچان نسبت به پارسال در زمینه سازماندهی ورزشکاران 39 و شش دهم درصد رشد داشته است.

رشد 39 و شش دهم درصدی ورزشکاران سازمان یافته در قوچانسروش پور آزاد در مصاحبه اختصاصی با گزارشگر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت : از شهریور امسال تصمیم گرفتیم تا در سطوح مختلف در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و شناخت اوضاع ورزشکاران را در رده‌های سنی مختلف و رشته‌های مختلف سازماندهی کنیم که با کمک همکاران این کار درحال انجام است.
پورآزاد عنوان کرد: طبق آمار موجود در سال ۹۴ ورزشکاران سازمان یافته ما ۳ هزار و ۸۰ نفربودند که هم اکنون ۴ هزار و ۳۰۰ نفر می باشند که بیشتر این تعداد در رشته های كشتي، تكواندو، فوتبال، كاراته، ووشو، كونگ فو و بومي و محلي در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.

او افزود: در برنامه دیگری در راستای سازماندهی ورزشکاران و در بازدیدهایی از اماکن و سالن های تمرین ورزشکاران سعی شد تا در یک ارتباط نزدیک با ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان از شرایط سخت افزاری و مشکلات ورزشکاران آگاه شویم، با صحبت هایی که انجام شد در هر بخش بر اساس نیاز سنجی و ضرورت هزینه هایی در بخش های مختلف از جمله تعميرات و رفع نواقص اماکن و فراهم کردن امکانات مورد نیاز انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان تاکید کرد:‌همین اقدام کوچک توانست بسیار تاثیر گذار باشد و هم اکنون بسیاری از مشکلات و کمبود‌های ورزشکاران این شهرستان برطرف شده است.

او تصریح کرد: قطعا با ایجاد چنین فضایی و گردآوری بانک اطلاعاتی کامل و جامع و همچنین سازماندهی ورزشکاران از طریق کارت بیمه ورزشی ما شناخت خوبی از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود به دست آوردیم که قطعا این امر برنامه ریزی و فعالیت را برای ما در سال ٩٦ هدفمند و ثمر بخش خواهد کرد.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.