وزیر بهداشت آمریکا از حمایت دولت این کشور از لایحه جمهوریخواهان کنگره درباره لغو طرح بیمه سلامت اوباما خبر داد.

حمایت دولت ترامپ از لایحه جمهوریخواهان برای لغو طرح بیمه سلامت اوبامابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تام پرایس – وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا – طی نامه‌ای به کمیته انرژی و بازرگانی کنگره اعلام کرد دولت ترامپ به طور رسمی از پیش‌‌نویس لایحه جمهوریخواهان درباره طرح بیمه سلامت جدید آمریکا حمایت می‌کند. 

پرایس علی رغم مخالفت سریع نمایندگان دموکرات با این لایحه، در نامه خود تاکید کرد: لایحه قانونی جدید شما تایید کننده نظر دونالد ترامپ مبنی بر لغو طرح بیمه سلامت اوباما است.لایحه جدید می‌تواند منجر به دسترسی به خدمات بهداشتی با کیفیت شود. همچنین با این طرح اطمینان حاصل می‌شود که افرادی بیمه شده در شرایط پیشین به خوبی محافظت می‌شوند. 

وزیر بهداشت آمریکا افزود: لایحه طرح بیمه سلامت جدید آمریکا به بیماران این توانایی را می‌دهد که از میان بیمه سلامت یا استفاده از حساب‌های پس انداز سلامت یکی را برگزینند. 

روز گذشته (دوشنبه) جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا لایحه پیشنهادی خود برای جایگزین کردن آن به جای طرح بیمه سلامت اوباما موسوم به اوباماکِر را منتشر کردند. طرح جدید بهداشت آمریکا شامل جلوگیری از ممنوعیت پوشش دادن خدمات سلامت بیمه شدگان، ایجاد یک صندوق دولتی پایدار برای بیماران و تقویت خدمات درمانی است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار