شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با کاهش ۵۷. ۷۸ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با کاهش ۵۷. ۷۸ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۶۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۵ میلیون سهم طی ۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده وبملت، وتجارت، فملی، شتران، فولاد با روند نزولی و نماد رمپناف شپنا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۵۰ واحد کاهش به پله ۸۶۳ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۳۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.
 
آژیر قرمز بورس به صدا درآمد
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با کاهش ۷۱. ۲۲۶ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۵۷۳ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۹۹۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶۶ میلیون سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده وبملت، وتجارت، فملی، ومعادن با روند نزولی و نماد شپنا، رمپنا، شبندر با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۹۰. ۱ واحد کاهش به پله ۸۶۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۶۶۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.
 
نفس بورس برید/ شاخص فرابورس در ارتفاع 865 هزار واحدی رسید
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۸۷. ۵۱۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۲۸۵ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۶۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فملی، شبریز، وبملت، پارسان، وتجارت، ومعادن، فولاد با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۲۰. ۱ واحد رشد به پله ۸۶۵ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۲ میلیون سهم طی ۱۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نفس بورس برید
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار