زنجان؛

اجرای طرح عیدانه کتاب در زنجان

اجرای طرح عیدانه کتاب تا 15 فروردین سال 96 در استان زنجان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  زنجان گفت: 5 کتاب فروشی درشهرزنجان ویک کتاب فروشی درابهر در این طرح مشارکت دارند.  
قاسمی افزود: در این طرح همه افراد می تواند تا سقف ۱۰۰ هزار تومان خرید کرده و با ارایه کارت ملی و شماره تلفن همراه که در سامانه خرید کتاب( خانه کتاب )ثبت خواهد شد، از تخفیف20  تا 25 درصدی کتاب بهره مند شوند.
وی ادامه داد: طرح عیدانه کتاب پنجمین طرحی است که پس از طرحهای کتاب فروشی به وسعت ایران ، عیدانه کتاب ، تابستانه و پاییزه کتاب در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.
این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را رونق بازار کتاب، ترویج کتابخوانی، توزیع بخشی از یارانه مصرف کننده‌ها در کتابفروشی‌ها و همچنین کمک به تقویت ناشران و ارتقای وضعیت آن ها اعلام کرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  زنجان ادامه داد:این طرح با شعار " امسال هم کتاب عیدی دهیم"  تا 15 فروردین سال آینده در کتابفروشی های واجد شرایط استان اجرا می شود.
طرح عیدانه کتاب پنجمین طرحی است که پس از طرحهای کتاب فروشی به وسعت ایران ، عیدانه کتاب ، تابستانه و پاییزه کتاب در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.
 
 
 
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.