۱۳ موسسه خیریه با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل موسسه وفاق سبز علوی در هفته احسان و نیکوکاری گفت: با توجه به حجم نیازهای مددجویان و عمق محرومیت در استان کمیته امداد به منظور پیشبرد اهداف خود به کمک خیران نیکوکار نیازمند است.

فرید محبی با اشاره به اینکه عمده اقدامات بنیاد وفاق سبز علوی در استان تأمین مسکن محرومان، تهیه جهیزیه ازدواج و کمک به نوعروسان است افزود: ۶۰ واحد مسکن مددجویی امسال در استان به همت و مشارکت موسسات خیریه وفاق سبز علوی، عترت بوتراب و کمیته امداد برای مددجویان ساخته شد و تعداد ۵۰ واحد نیز سال آینده ساخته و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ۳۴۰ دانش آموز از مناطق محروم استان در ۶ خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: با توجه به نیازهای این دانش آموزان از قبیل اسکان، تغذیه و برنامه های فرهنگی و با توجه به طرح نذر کتاب موسسه خیریه وفاق سبز علوی خواهان اختصاص کتاب های کمک درسی به این دانش آموزان شد.

محبی با تشکر از اقدامات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در استان و با یادآوری اینکه ۱۳درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد است، خواهان همکاری بیشتر این بنیاد به خصوص در تأمین مسکن نیازمندان، جهیزیه و درمان شد.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی نیز گفت: ما از سال ۸۸ وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدیم و با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور کار خود را آغاز کردیم و توانستیم در زمینه های مختلف از جمله در حوزه ساخت سرپناه برای محرومان در مناطق محروم این استان اقداماتی انجام دهیم.

امیرحسین رستمی کمک های غیرنقدی، ساخت مسکن، تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر را یکی از اولویت ها و رسالتهای کاری این بنیاد در استانهای محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: تاکنون ۳۳۲ واحد مسکن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ساخته ایم و اولویت سال آینده بنیاد نیز در حوزه مسکن است.

وی همچنین از آمادگی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی درخصوص مشارکت جهت اعزام ۴۵ نفر از مددجویان به کربلای معلی خبر داد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.