سردشت؛

برگزاری جلسه پلیس و اصناف در سردشت

جلسه پلیس و اصناف در راستای مقابله با تولید و عرضه مواد محترقه و منفجره غیر مجاز در شهرستان سردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت در جلسه پلیس و اصناف این شهرستان گفت: هدف از این کمپین برگزاری آیین چهارشنبه سوری بدون خطر بوده و در این رابطه، امسال در یک اقدام ابتکاری با همکاری ادارات و حوزه اصناف، اتحادیه ها و فعالان اقتصادی اقدام به تشکیل کمپین "نه به ترقه و آری برای شادی بی خطر" در این شهرستان تشکیل شده است.

حامد رمضانی افزود: خوشبختانه این کمپین با استقبال بازاریان، صنعتگران، دانشجویان، کارمندان، مسئولان، زنان، شاعران، ورزشکاران، باشگاه های ورزشی، معلمان و دانش آموزان روبه رو شده است.

وی اظهار داشت:جدا از این موضوع که کمپین "نه به ترقه، آری به شادی بی خطر" در رسیدن به هدف خود یعنی «تبدیل نشدن چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی» به چه میزان تاثیر گذار است، این کمپین پویایی جامعه مدنی سردشت، حساسیت افکار عمومی این شهر نسبت به موضوعهای اجتماعی و سرنوشت شهرستان را به منصه ظهور رساند.

رمضانی ادامه داد: بی شک می‌توان علاوه بر اینکه به آیین‌های سنتی بازگشت، چهارشنبه‌سوری را نیز بدون حادثه و تلفات سپری کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.