بیش از 3هزار و 600 واحد صنفی در 15 روز نخست طرح بسیج سلامت نوروزی پایش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ربیحاوی مدیر سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در دور نخست اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز و اماکن حساس منطقه جنوب غرب استان خوزستان، بیش از سه هزار و 600 واحد صنفی مورد پایش و بازرسی مرکز بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان قرار گرفتند.

جعفر ربیحاوی افزود: در این بازه زمانی بیش از 80 درصد از گروه هدف مورد پایش قرار گرفته که با توجه به روند موجود، پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح درصد پوشش به  200 درصد بالاتراز برنامه کشوری برسد.

وی گفت: همچنین بیش از 6هزار و 500 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف انسانی کشف، ضبط و منهدام شد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تصریح کرد: تعداد  109 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و 13 واحد صنفی نیز پلمپ شد.

وی  از آمادگی بازرسان بهداشت محیط برای دریافت و پیگیری شکایات بهداشتی شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 190  طرح بسیج سلامت نوروزی که از ابتدای اسفند امسال راه‌اندزای شده است، تا 15 فروردین ماه سال آینده به منظور کنترل موادغذایی و اماکن و مراکز حساس در تمامی ساعات شبانه روز تماس برقرار کرده و تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.