در دو حادثه جداگانه صدها راس گوسفند و گاو در شهرستان سراب تلف شدند.

150 راس گوسفند بر اثر مسمومیت غذایی یا مکمل دارویی در سراببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛از 183 راس گوسفند یک واحد دامداری در سراب ، 150 راس بر اثر مسمومیت غذایی با استفاده از مکمل دارویی در روستای حصار از توابع بخش مرکزی سراب تلف شدند . 

 صاحب این واحد دامداری،  گفت : روز گذشته جهت خرید پودر مکمل رشد و رفع کمبود مواد معدنی و ویتامین احشام خود به داروخانه دامپزشکی مراجعه کرده و پس از خرید این پودر آن را همراه غذا به گوسفندانش داده است . 

 ابراهیم یوسفی آذر افزود : صبح امروز، به محل نگهداری احشام مراجعه کرده و با جسد تعدادی گوسفند تلف شده ونیمه جان مواجه شده است .
 رئیس اداره دامپزشکی سراب نیز گفت :بر اساس گزارش رسیده حوالی ساعت 10 صبح امروز ، کارشناسان این اداره جهت بررسی و تعیین علت تلفات به محل حادثه اعزام شده و پس از ایزوله کردن دام های تلف شده نسبت به درمان گوسفندان نیمه جان اقدام کردند . 

 دکتر  دادخواه افزود : در بررسی های اولیه وعلائم بالینی نشان از مسمومیت غذایی یا دارویی وجود دارد که پس از نمونه برداری از خوراک دام ، محتویات شکم ومکمل دارویی علت اصلی تلفات مشخص خواهد شد .
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار