ایزدپناه گفت:به آینده بسکتبال ایران خوش بینم زیرا در تیم ملی نوجوانان حامد حدادی های زیادی وجود دارد.

صبح پنج شنبه کار شود/سرمربی تیم ملی نوجوانان:در آینده محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:از بین پانصد نوجوان بسکتبالیست در سطح کشور تنها 18 نفر را انتخاب کردیم و طی 1 سال تمرین حدود 12 اردو را انجام دادیم،در این  مدت توانستیم نفرات شاخص را شناسایی کرده و تمریناتمان را پیگیری کنیم.

ایزدپناه ادامه داد:فدراسیون بسکتبال برای تیم ملی نوجوانان  تورنمتی در مجارستان در نظر گرفته است که تیم های بزرگ دنیا در آن حضور دارند.این تورنمت می تواند کمک خوبی برای بازی های غرب آسیا باشد. امیدوارم جز 2 سهمیه باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.با این صعود به طور حتم شرایط خوبی برای بسکتبال ایران رقم می خورد. به امید خدا بتوانیم مدال های آسیایی را در این رده سنی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بیان کرد:جوانان آینده داری در این رشته ورزشی داریم که اگر این اردو ها و تورنمت ها تداوم داشته باشد می تواند به آینده بسکتبال ایران امیدوار بود. در حال حاضر در تیم ملی نوجوانان بازیکنانی داریم که قدشان بالای 2 متر است،اینها به طور حتم می توانند حامد حدادی هایی در آینده برای بسکتبال ایران باشند.

ایزدپناه درباره ی رقبای تیم ملی نوجوانان در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: رقبای سختی در بازی های غرب آسیا داریم کشورهای آسیای جنوب شرقی تیم های خوبی دارند،مثل فیلیپن، ژاپن و کره جنوبی سعی مان این است که با تمام قدرت برابر این تیم ها ظاهر شویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره بازیکنان شاخص تیم ملی نوجوانان عنوان کرد:تمرین با بسکتبالیست های نوجوان بسیار سخت است اما در این تیم حدود 8 بازیکن شاخص وجود دارد که ما روی این بازیکنان بیشتر کار می کنیم.تصورم این است که قدرت تیم بسیار بالاست و می تواند آینده بسکتبال ایران را رقم بزند.

ایزدپناه در پایان درباره حمایت فدراسیون بسکتبال از تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: فدراسیون بسکتبال  هرآنچه که در توان داشته انجام  داده است.در هر صورت اردوهای متعددی برگزار کردیم با اینکه شرایط بازیکنان به خاطر رفتن به مدرسه سخت بود. همچنین وضعیتی که ورزش ایران دارد این اردوها برای تیم بسیار مناسب بوده است . اما اگر بخواهیم شرایطمان را با  کشورهای دیگر مقایسه کنیم باید بگویم که آنها اردوهای بسیار غنی را برگزار کردند و برای این مسابقات آمادگی کامل تری نسبت به ما دارند.سازمان تربیت بدنی باید بیشتر به بسکتبال  ایران کمک کند تا بتوانیم برابر رقبایمان صف آرایی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار