مدیرکل اقصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت :سایت "ساماندهی سهام عدالت" پس از 26 اسفند برای ورود همه آزاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل اقصاد و دارایی استان کرمانشاه به آغاز به کار سامانه "ساماندهی سهام عدالت" به آدرس www.samanese.ir از روز 17 اسفند ماه، گفت: این سامانه صرفا جهت اطلاع از صورتحساب سهام عدالت است.
محمدی افزود: افراد با مراجعه به این سامانه می‌توانند از اینکه مشمول سهام عدالت هستند یا نه مطلع شده و علاوه بر آن از صورتحساب سهام خود اطلاع حاصل کنند.
محمدی تصریح کرد: افراد از 17 تا 26 اسفندماه باید بر حسب رقم سمت راست کد ملی خود به این سامانه مراجعه کرده و از وضعیت صورتحساب سهام عدالت خود مطلع شوند.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان به ادارات دارایی مراجعه نکنند، زیرا تنها با مراجعه به این سایت می‌توان از وضعیت سهام عدالت مطلع شد.
وی افزود: این سامانه بعد از 26 اسفند ماه آزاد بوده و همه می‌توانند مراجعه کنند و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و افرادی که در تاریخ مذکور نتوانسته‌اند به سایت مراجعه کنند می‌توانند بعد از 26 اسفند ماه مراجعه کنند.
حدود 1.4 میلیون کرمانشاهی مشمول سهام عدالت هستند
محمدی یادآور شد بر اساس آمارهای موجود در سطح کشور 49 میلیون نفر و در استان حدود یک میلیون و 450 هزار نفر مشمول طرح سهام عدالت هستند.
وی افزود: از این تعداد حدود دو میلیون نفر در کشور طی این سالها فوت کرده‌اند و در استان نیز انتظار می‌رود که 50 تا 60 نفر از مشمولین فوت کرده باشند
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: سهام عدالت افراد متوفی محفوظ بوده و به وراث آنها خواهد رسید.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.