دبیر علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در پیامی، درگذشت شاعر ایرانی را تسلیت گفت.

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گذشت شاعر ایرانی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «محمد کاظم کاظمی» دبیر علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در پیامی، درگذشت «احمد عزیزی» شاعر ایرانی  را تسلیت گفت.

 کاظمی در این پیام با اشاره به شعر « احمد عزیزی» مرگ چیزی پیش پا افتاده نیست/ زندگی آنقدرها هم ساده نیست /مرگ یعنی لغزش پای حیات /مرگ یعنی زندگی در خاطرات/ زندگانی دفتر صد‌برگ ماست/ صفحه های آخر ما، مرگ ماست  نوشت: و اینک دفتر زندگی شاعری بزرگ بسته شد.

شاعر افغانستانی، بیان کرد: هرچند شعر وی در دفترهای شعر بسیاری از اهالی قلمرو زبان فارسی نقش بسته و در ذهن‌ها حک شده است.

وی افزود: این جانب به عنوان دبیرعلمی یازدهمین جشنوارۀ شعر فجر، درگذشت شاعر نامدار و تأثیرگذار، احمد عزیزی را به همۀ اهالی شعرخوان و شعردوست قلمرو زبان فارسی تسلیت می‌گویم.

کاظمی بیان کرد: عزیزی در شعر امروز فارسی مقامی ارجمند داشت و با آثاری سرشار از خلاقیت هنری، دغدغه‌های انسانی و رویکردهای محتوایی ارزشمند، بر نسلی از شاعران پس از خود تأثیر گذاشت.

این شاعر افغانستانی در پایان خاطرنشان کرد: برای این شاعر گرانقدر افزونی رحمت الهی را می‌طلبیم و برای دوستداران و نزدیکانش طلب صبر می‌کنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.