کرمانشاه؛

دومین رویداد تخصصی تیک

مدیرعامل شتاب دهنده فناوری تیک گفت: دومین رویداد تخصصی تیک با موضوع "نقش مشاوره و سرمایه گذاری در زیست بوم کارآفرینی استان" برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مجتبی گراوندی مدیرعامل شتاب دهنده فناوری تیک با بیان اینکه دومین رویداد کارآفرینی تیک با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا، معرفی کارآفرینان به جامعه، اصلاح و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی، ترویج ایده پردازی ومفاهیم ایده پروری و تقویت و آموزش مفاهیم مدیریت فناوری برگزار می شود گفت: این روبداد روز شنبه(21 اسفند) از ساعت ۴، در سالن علامه طباطبایی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: گفت و گو با مشارکت متخصصین در بیان نقش و اهمیت مشاوره، منتورینگ و سرمایه گذاری، شرح داستان دو کارآفرین و نقش مشاور و سرمایه گذار در موفقیت از بخش های دیگر این رویداد است.

 در اولین رویداد تیک موسسـین موفق استـارتاپ ها و کار آفرینان از چالش ها و موفقیت های خود سخن گفته و صاحبان ایده با تیم سازی مدل کسب و کار ایده خود را تدوین کردند و حاضران در این رویداد ضمن مشاهده چگونگی استخراج مدل کسب و کار کارآفرینان موفق، به صورت عملی با این مفهوم آشنا شدند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.