مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های كشور با قهرمانی گیتی پسند اصفهان به كار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ٢٦ و پایانی لیگ برتر فوتسال كشور تیم لبنیات ارژن شیراز مقابل میهمان خود مس سونگون یكی از مدعیان قهرمانی قرار گرفت كه این بازی در پایان با ٢ گل به سود مس به پایان رسید .

 
مرتضی عزتی و ارم سوفات گل های تیم میهمان را وارد دروازه ارژن شیراز كردند .
 
در پایان لیگ برتر فوتسال كشور نماینده فارس با این شكست و ٣٥ امتیاز در مكان نهم جدول رده بندی قرار گرفت و شاگردان علی افضل در تیم مس سونگون با توجه به پیروزی تیم های گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز از كسب جام قهرمانی بازماندند و در جای سوم قرار گرفتند.
 
علی افضل سرمربی تیم مس سونگون در پایان این بازی از بازی خوب تیم ارژن تشكر كرد و گفت : خوشحال هستم كه مربیان خوبی مانند حمید كمالی در لیگ برتر وجود دارند كه تیم خود را با تمام أصول جوانمردی مقابل ما به میدان فرستادند و تا اخرین دقایق پاپس نكشیدند.
 
حمید كمالی سرمربی این لبنیات ارژن شیراز هم از تلاش بازیكنان خود تشكر كرد و گفت : در طول این فصل هواداران همیشه در كنار ما بودند اما متاسفانه مسئولان پشت تیم ما را خالی كردند و من هیچ وقت از انها تشكر نخواهم كرد و برای آنها متأسفم .
 
سرمربی ارژن افزود : بازی خوبی را مقابل مس سونگون رده سومی به نمایش گذاشتیم و اگر روز خوب دروازبان آنها نبود نتیجه چیز دیگری بود .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار