شبکه استانی اترک با دو ویژه برنامه بهار آمد در رادیو و بهارانه در تلویزیون به استقبال سال نو می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، امیر هوشنگ آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: بیش از 14هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی نوروز 96 از شبکه استانی اترک، تولید و پخش می شود.

وی شادابی، استفاده از عنصر خلاقیت و نوآوری و توجه به موسیقی بومی و محلی را از ویژگی های بارز این برنامه هابر شمرد و افزود : اجراهای زنده، ارتباط با اماکن مقدس، مراکز تفریحی و کاروان های راهیان نور، دعوت از هنرمندان و گفتگو با برترین های استان در سال 95 را از دیگر برنامه های نوروز 96 بیان کرد .

رئیس شبکه اترک اظهار کرد : 21 فیلم سینمایی و سریال طنز ما فرشته نیستیم هم در جدول پخش برنامه های سیمای اترک قرار گرفته است.

آذردشتی با اشاره به پخش روزانه 30دقیقه اخبار بخش های صداوسیمای شبکه استانی در تعطیلات نوروزی تصریح کرد : تولید 22 گزارش خبری مستند و جذاب با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری استان، توجه به آداب و رسوم اقوام، معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و اقدامات دستگاه های خدمات رسان در نوروز از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده است.

وی همچنین از پخش برنامه مستقل به زبان ترکمنی از بهار سال آینده در شبکه استانی اترک خبر داد و گفت: برنامه های ترکمنی رادیو از ساعت 21 و سی تا 22 و در سیما نیز از ساعت 19 و سی تا 20 روزهای جمعه پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان شمالی در ادامه با بیان این که به طور میانگین 78 درصد جمعیت استان از شبکه های دیجیتال رادیو و تلویزیونی بهره مند هستند، گفت : در سفر مقام معظم رهبری به استان، نصب 70 فرستنده دیجیتال برای استان مصوب شده بود که افزون بر 50 دستگاه از آن اختصاص یافته است و مابقی نیز در سال آینده تحویل گرفته می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.