تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اردوی خود را از 6 فروردین آغاز می کند.

شروع تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز از 6 فروردینبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از 6 فروردین تمرینات خود را آغاز می کند . 

ملی پوشان کشورمان سال 96 را با 3 مسابقه مهم در سطح آسیایی ، جهانی و کشور های اسلامی آغاز می کنند و به همین دلیل کار بسیار سختی را پیش رو دارند . زیرا به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر تا پیش از عید آن ها فرصت نداشتند تا در کنار یکدیگر تمرینات خود را آغاز کنند. 

با این حال ، با درخواست سرمربی تیم ملی و تائید فدراسیون تمرینات ملی پوشان ایرانی برای حضور در مسابقات کشور های آسیایی که نخستین مسابقه مهم در سال 96 برای جامعه تنیس روی میز است از 6 فرودین آغاز می شود و تا زمان اعزام به مسابقات ادامه دارد. 

افشین نوروزی، امیر احمدیان، میعاد لطف الله نسبی، حمیدرضا طاهرخانی و آروین روئین تن بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند. این پینگ پنگ بازان اردوهای آماده سازی خود را در کنار بازیکنان چینی که به عنوان حریف تمرینی در ایران به سر می برند، برگزار خواهند کرد. 


مسابقات قهرمانی آسیا از  20 فرودین به مدت 7 روز به میزبانی چین برگزار می شود. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار