سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری متهم به قاچاق کالا و کشف قریب به 10 هزار عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: در راستای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مبادی و مسيرهای ورودی شهرها، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان بهشهر، موفق شدند، یکی از قاچاقچیان کالا را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد به نام الف – ق در امر تهيه و توزيع لوازم جانبی تلفن همراه خارجی قاچاق فعاليت دارد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی ابنرا دپوی کالای قاچاق واقع در یک شرکت صنعتی با هماهنگی قضائی این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ رضوانی افزود: ماموران در بازرسی از انبار شرکت 9 هزار و 893 عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه به ارزش تقريبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

وی گفت: در این ارتباط متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحلق انونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار