مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی دانم داور بازی به چه دلیلی قبل از این که به من اخطار بدهد، گفت اخراجت می کنم.

 مومنی: حیدری پیش از اخطار اول گفت اخراجت می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مومنی درباره شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس بیان کرد:  بازی خوبی بود اما با وجود تلاش زیاد، در نهایت بازی را به پرسپویس واگذار کردیم. البته داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد چراکه در پنج متری صحنه بود. اشتباهات حیدری عمدی نبود اما شکل سوت زدن وی اجازه بازی را از استقلال خوزستان می گرفت.

وی درمورد درگیری های بازیکنان 2 تیم عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس خشن بازی می کردند. در یک صحنه هیچ خطایی اتفاق نیفتاد اما پس از اینکه اعتراض کردم، حیدری کارت زرد نشان داد. در پایان بازی هم اخطار دوم را به من داد و اخراج شدم. البته قبل از اخطار اول، به من گفت اخراجت می‌کنم. پس از پایان بازی هم در حالی که 30 متر از من فاصله داشت، به دلیل ضربه ای که به توپ زدم، بدون هیچ دلیلی کارت زرد دوم را نشان داد.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه آیا داور به طور عمد این کار را انجام داد یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم وی چرا این کار را انجام داد اما قبل از اینکه کارت اول را بگیرم به من گفت اخراجت می‌کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار