بمناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید حسن کربلایی مراسمی در مسجد حاج آقا بابا محله گرو برگزار شد .

بزرگداشت شهید حسن کربلاییمحسن رضایی در این مراسم به چگونگی مدیریت فرماندهی فرماندهان دوران دفاع مقدس اشاره کردو افزود : رمز پیروزی فرماندهان ورزمندگان اسلام علیه دشمنان در ارایه کردن مدیریت خوب فرماندهی و همچنین نحوه تصمیم گیری و نحوه آموزش و برنامه ریزی خوب در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود .  
 
دبیر تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود : شهیدان باکری و کربلایی نیمه های پنهان جنگ هستند و ما امروز برای اینکه بدانیم که مدیریتمان درست است یا غلط بایستی به مدیریت چنین شهدایی نظر کنیم زیرا مدیریت شهید کربلایی و شهید باکری و شهدای دیگر مدیریت انقلابی بود .
 
سردار کریمیان هم در این مراسم بااشاره به اینکه شهیدان مظهر قدرت ایران هستند خاطر نشان کرد : وجود و هستی هر ایرانی وابسته به شهیدان است و مکتب ما پیروی از مکتب عاشورایی و جنس دفاع مقدس ما از جنس عاشورایی است و این مکتب حسینی در تاریخ ماندگار خواهد بود .  
 
فرمانده سپاه عاشورا همچنین در این مراسم به جنگ فرهنگی و نبرد نرم دشمن اشاره کرد و افزود : دشمن بداند که روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در بین جوانان و نوجوانان در حال افزایش است و این روند در حال تقویت است . 
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.