در پی استقبال خشونت آمیز هواداران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از اعضای این تیم در فرودگاه پاریس ،پلیس فرانسه تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اعضای تیم پاری سن ژرمن  پس از 6 بر یک در خانه بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها، بامداد پنجشنبه در بازگشت به فرانسه در فرودگاه پاریس با برخورد خشونت آمیز و تند هواداران خشمگین روبه رو شدند که در این بین یک نفر نیز با خودرو تصادف کرد و حالا پلیس فرانسه تحقیقات در این زمینه را شروع کرده است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن  با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این ماجرا اعلام کرد در این زمینه با پلیس همکاری خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آمده است:"این افراد ابتدا به طورلفظی به بازیکنان تیم توهین کردند و سپس به خودروهای آنها خسارت وارد کردند. چندین خودرو آسیب دیده‌ است.
 در آن جو بسیار خشونت‌آمیز و تهاجمی، تمام خودروها اسکورت شدند تا سلامتی و امنیت بازیکنان، خانواده‌هایشان و اعضای باشگاه تضمین شود.

 یک نفر هم که سعی داشت از دست جمعیتی که به طور فیزیکی بازیکنان و خانواده‌های‌شان را تهدید می‌کردند فرار کند ، با یک خودرو تصادف کرد.

پلیس تحقیقاتی را آغاز کرده است تا ببیند دقیقا چه اتفاقی افتاده است باشگاه پاری سن ژرمن و تمام کسانی که در فرودگاه حاضر بودند، آمادگی خود را برای همکاری با پلیس در این تحقیقات اعلام کرده اند."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار