به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
سمنان، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: در این طرح ، کارشناسان با حضور در جایگاه های سوخت، فرآورده های در حال عرضه را آزمایش و بازبینی مجدد می کنند تا از نظرکیفی و کمی با استانداردهای تعریف شده مطابقت داشته باشد.
وی: در صورت هرگونه شکایت مردمی در خصوص روند سوختگیری ، کارشناسان موظفند در رفع آن اقدام کنند.
رجب پور اظهار داشت : در این طرح همچنین نظارت میدانی در باره آراستگی و پاکیزگی نمازخانه ها، نظافت عمومی، زیباسازی محیط اداری و فضای پیرامونی جایگاه، نصب تابلوهای هشدار دهنده برای رانندگان و الزامات ایمنی هنگام سوخت گیری و همچنین تابلوهای الکترونیکی برای اعلام شماره تلفن های ضروری منطقه و سامانه دریافت شکایات مردمی ۰۹۶۲۷ بررسی و بازبینی می شود.
گفتنی است ، این طرح با مشارکت هفت تیم دو مرحله تا 15 فروردین 96 ادامه دارد.
شایان ذکر است ، استان سمنان دارای 58 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، 39 جایگاه گاز سی ان جی، 106 محل عرضه نفت سفید و نفت گاز روستایی و شش تاسیسات و یک جایگاه گاز مایع فعال است.
انتهای پیام / ه