وقوع چهار فقره تصادف در محورهای جنوبی سیستان وبلوچستان ۳ کشته و چهار مجروح داشت.

۷ کشته و مجروح در چهار سانحه رانندگی  رانندگی درجنوب سیستان وبلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف جرحی مقارن ساعت ۹:۴۵صبح امروز در حدود ۲۱۴ کیلومتری محور نیکشهر به فنوج یک دستگاه موتورسیکلت واژگون که بر اثر این سانحه یک نفر فوت و یک نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده است. 

سرهنگ ستوده افزود: همچنین در تصادفی دیگر که مقارن ساعت ۱۴ امروز در کیلومتر حدودد ۲۰ محور ایرانشهر به نیکشهر رخ داده یک دستگاه پژو ۲۰۶  واژگون که براثر این واژگونی راننده و سرنشین فوت  و یک نفر مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین درتصادف دیگری که درساعت ۱۵:۲۰ درکیلومتر ۲۰ مسیر روستایی کشیک به نیکشهر دربرخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان راکب موتور مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافت.

رییس پلیس راه افزود: در تصادف دیگری نیز که در ساعت ۱۴:۲۰ امروز درمحور کاسکین ایرانشهر بمپور یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده واژگون که یک نفر مجروح داشت.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده ها  بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در استان است. 

شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.