کرمانشاه؛

آماده باش 300 نیروی اورژانس در چهارشنبه آخر سال

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آماده باش 300 نیروی اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صائب مدرسی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های لازم در این زمینه به همه نیروها داده شده است.

وی از آماده باش 300 نیروی اورژانس در استان برای مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد و اظهار کرد: در مجموع 25 پایگاه اورژانس در سطح استان برای این مراسم در حالت آماده‌باش خواهند بود.

وی افزود: در هر یک از شهرستان‌ها یک پایگاه و در شهر کرمانشاه 12 پایگاه اورژانس آماده‌باش هستند و جهت اطمینان پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای نیز در این شب جهت انتقال مصدومین و نیاز به کمک به حالت آماده‌باش درخواهند آمد.

مدرسی همچنین از آماده‌باش بیمارستان‌ طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه (مرکز سوختگی غرب کشور) در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرماشاه، تصریح کرد: ستاد هدایت و اطلاع رسانی مرکز نیز فعال است و در خصوص پذیرش بیماران اورژانسی شهرستان‌ها در کرمانشاه هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به مصدومیت 106 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته استان، گفت: خوشبختانه چهارشنبه‌سوری سال گذشته تلفات جانی نداشت، اما 106 نفر در این حوادث مجروح شدند.

این مسئول با بیان اینکه برخی نوجوانان و کودکان از ترس والدین اقدام به پنهان کردن مواد محترقه می‌کنند، گفت: این امر خطرات بسیاری همراه دارد و ممکن است این مواد در اثر حرارت منفجر شده و هم برای خود کودک و نوجوان و هم برای سایر افراد خانواده خطرآفرین شوند و بنابراین ضرورت دارد والدین در این مدت به شدت مراقب رفتار فرزندان خود باشند.

مدرسی با اشاره به انجام برخی اقدامات آموزشی در این زمینه، گفت: تا کنون آموزش در چهار مدرسه پسرانه در نواحی مختلف آموزش و پرورش شهر کرمانشاه را انجام داده‌ایم و در این کارگاه‌های آموزشی علاوه بر دانش آموزان والدین آنها نیز حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.