همدان؛

شناسایی شبکه بین المللی قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسایی شبکه بین المللی قاچاق و توزیع مواد مخدر خبر داد.

شناسایی شبکه بین المللی قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سرشبکه اصلی این شبکه خارج نشین و در افغانستان است گفت: سرشبکه داخلی در جنوب شرق کشور است.

وی افزود: رابطین این شبکه نیز درغرب کشور شناسایی شدند.

قزوینه با بیان اینکه برای شناسایی این شبکه تاکنون 111هزار و دویست 40 نفرساعت کار اطلاعاتی در این زمینه انجام شده است ادامه داد: این شبکه در 11 استان کشور غعالیت میکند.

وی با اشاره به اینکه منشاء اصلی این شبکه درکشور افغانستان است خاطر نشان کرد: 15 عملیات فرا استانی برای شناسایی د انهدام این شبکه انجام شده است که 6 عملیات آن توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و مابقی در استان های قم، اصفهان،فارس و غرب تهران انجام شده است.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه درعملیات های انجام شده مربوط به این شبکه یک هزار و872 کیلو گرم موادمخدر کشف شد اظهار داشت: سهم استان همدان 537 کیلو گرم مواد مخدر بوده است که از این میزان کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع حشیش ومابقی مواد مخدر سنتی تریاک است.

دستگیری 23 نفر ازاعضا باند شبکه بین المللی قاچاق

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: درراستای این عملیات 23 نفر از اعضا این شبکه دستگیر و17 خودرو سبک و سنگین نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این شبکه از چند باند قاچاق تشکیل یافته است ادامه داد: این شبکه از روش های پیچیده قاچاق برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند .

قزوینه اضافه کرد: مواد مخدر یک موضوع فرااستانی وسازمان یا فته است که پلیس مبازه با مواد مخدر وظیفه خود میداند برای مبارزه با هر شبکه وباندی که درهر نقطه ای ازکشور فعالیت میکنند به شکلی که درامنیت وآرامش استان همدان تاثیر گذار باشد اقدام کند.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.