مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:تعداد سمن های فعال استان کرمانشاه تا پایان برنامه ششم باید به بیش از 85 سمن برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد:اداره کل ورزش و جوانان قانوناً وشرعاً به تکالیف خود در مقابل جوانان عمل خواهد کرد و تلاش می کنیم سایر دستگاههای مسئول نیز در این زمینه به تکالیف خود عمل نمایند.

حسینی افزود:کار در حوزه جوانان نیازمند استراتژی و برنامه ریزی دقیق و مدون متناسب با نیازها ، منابع و ظرفیت هاست.

وی در ادامه با اشاره به ادغام 2 سازمان سابق تربیت بدنی و ملی جوانان و تشکیل وزارتی به نام ورزش و جوانان افزود:امروزه بیش از 80 درصد ورزشکاران ما در سطوح مختلف را جوانان تشکیل می دهند و این یعنی اینکه ورزش یکی از مطالبات جدی جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه باید از ورزش و جوانان یک ترکیب زیبا بسازیم،افزود:در گذشته در سطح وزارت ورزش و جوانان کارهای خوبی در حوزه جوانان آغاز و انجام شده است که با پیاده کردن انها در سطح استان ها می توان به این حوزه تحرک جدی داد.

وی همچنین با انتقاد از سمن ها به جهت عدم تحرک و فعالیت کافی برای شناساندن خود و توانایی هایشان به جامعه و مسئولین،گفت:مقصر بخشی از عدم شناخت جامعه و دستگاههای اجرایی از سمن ها و توانایی های انها خود فعالین این حوزه هستند که علیرغم وجود شرایط و بستر مناسب در این زمینه خیلی خوب کار نکرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به کمبود منابع مالی در حوزه جوانان پرداخت و گفت:خوشبختانه با توجه به ارتباط قوی دولت و وزارت ورزش و جوانان با مجلس قوانین خوبی جهت افزایش بودجه این وزارتخانه به تصویب رسیده است که پیش بینی می شود با تحقق آنها بخش زیادی از این مشکلات مرتفع گردد.

وی همچنین از عزم این اداره کل برای ایجاد خانه جوان و مکانی مناسب برای فعالیت سمن ها اشاره نمود و گفت:تلاش ما این است در سه ماهه نخست سال آینده بصورت قطعی این موشوع را به نتیجه برسانیم.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.