معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از گسترش ورزش همگانی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد.

گسترش ورزش همگانی در نقاط مختلف استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حاجیانی صبح شنبه در آئین معارفه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بردخون با بیان اینکه هر تغییری نشانه ضعف نیست، اظهار داشت: تغییر و تحول لازمه هر سیستم است تا با پویایی و فعالیت‌های جدید شاهد ارتقاء آن باشیم. باید از ظرفیت و تجربیات منطقه بهره ببریم و با شناسایی و به کار بستن آن و تعامل سازنده با دست اندرکاران موجب خدمات به مردم باشیم چرا که ظرفیت های درونی زیادی در هر منطقه‌ای وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی فعالیت ها جوانان مغفول واقع شده‌اند، اضافه کرد: جوانان طیف عظیمی از مردم هستند اما کمتر در برنامه‌ها حضور دارند و بیشتر به فعالیت‌های ورزشی پرداخته می‌شود که انتظار نگاه ویژه به جوانان داریم.

حاجیانی با تأکید بر لزوم گسترش ورزش همگانی، گفت: ورزش همگانی باعث شور و نشاط در بین مردم می‌شود اما توجه به ورزش قهرمانی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان نیز در برنامه این اداره کل قرار دارد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر عشق و علاقه به کار را موجب ماندگاری در ورزش دانست و ادامه داد: در ورزش به همه رشته ها و گرایش ها توجه داشته باشیم و بانوان که بخش مهمی از جمعیت فعال جامعه می باشند را در برنامه ها مشارکت دهیم و از توان و استعداد آنان در زمینه توسعه ورزش و جوانان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی در ورزش مهم است، خاطرنشان کرد: نیاز است با برنامه ریزی از منابع محدود بهره مناسب ببریم و با مدیریت منابع انسانی، منابع مالی و منابع کالبدی و سخت افزاری به سمت پیشرفت مسائل ورزش و جوانان حرکت کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.