ساری،

استقرار اکیپ های راهداری برای نوروز امسال

33 اکیپ راهداری نوروزی در راه های مازندران مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد محمدزاده مدیرکل راهداری مازندران از استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد وگفت: ۲۲ راهدارخانه در محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی افزود: این اداره کل به منظور ارتقاء سطح ایمنی، نظارت و کنترل در محورهای استان و انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیت‌ های گسترده ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام دارد.

محمدزاده گفت: به منظور کنترل و نظارت بر گشت های راهداری و حمل و نقل ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن، گشته ای ویژه نوروزی در چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری، کیاسر اعزام می شوند.

مدیرکل راهداری مازندران افزود: اجرای روکش آسفالت، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، نصب نیوجرسی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب تابلوهای فلورسنتی جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه، بهبود وضعیت حفاظ ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران در حال انجام است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار