زمان مدیریت ایوبی فضای حاکم بر سینما نسبت به دوره‌های قبل از او، مثبت تر بود که برای سینماگران دلگرمی به دنبال داشت.

خواسته کارگردان فعال حوزه کودک و نوجوان از حیدریانحسین قناعت کارگردان سینما که در بخش تولیدات بخش کودک و نوجوان فعالیت خوبی داشته، در خصوص خواسته‌اش از رئیس جدید سازمان سینمایی برای این بخش هنری به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبیعتا انتظار داریم از این بخش سینما حمایت شود و تولید و اکران آن بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. البته زمان مدیریت ایوبی  فضای حاکم بر سینما نسبت به دوره‌های قبل از او، مثبت و به نوعی فضای گفتگو باز بود که برای سینماگران دلگرمی به دنبال داشت.
 
وی افزود: شورای راهبردی که زمان ایوبی ایجاد شد و هم اکنون نیز به کار خود ادامه می‌دهد، اتفاق خوبی است؛ چون نگاهش به تولید و قصه‌هایی که بتواند برای کودکان مناسب و در جذب آن‌ها سودمند باشد، جدی است. امیدوارم در دوره های پیش رو نیز شاهد اینگونه جریان‌ها باشیم.
 
این کارگردان با اشاره به مشکل اکران فیلم‌های بخش کودک و نوجوان اظهار داشت: بخش مهمی از حمایت های اکران به آموزش و پرورش ربط پیدا می‌کند که حمایت‌های خود را از حالت بوروکراسی و نامه‌نگاری خارج و به عمل تبدیل کنند. امیدوارم در دوره جدید پلی محکم‌تر و پرثمرتر بین کودکان و فیلم‌هایی که در این بخش ساخته می شود، زده شود.
 
قناعت تصریح کرد: زمان دکتر ایوبی شاهد بروز ادبیات صحیح بین اهالی سینما بودیم و فروش میلیاردی امری عادی شد و نشان دهنده مدیریت صحیح بود. البته حیدریان را هم به خوبی می‌شناسم. او فردی شایسته، سینمایی و باسواد است و امیدوارم شرایط بهتری برای سینماگران و مردمی فراهم آورد که لیاقت خوبی فراوان را دارند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.