کرمانشاه؛

کشته و مجروح شدن شش نفردر سه تصادف دلخراش

مسئول اطلاع‌رسانی پلیس راه استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن شش نفر در سه تصادف استان در شب گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرگرد نصرت‌اله قربانی ادامه داد:در اولین تصادف فوتی شب گذشته (21 اسفند) در ساعت 18:40 یک فقره تصادف در کیلومتر 68 دالاهو_ اسلام آبادغرب بین یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه سمند مسافربری رخ داد.

وی افزود: در این حادثه که به دلیل تغییر مسیر ناگهانی پژو رخ داد، یکی از سرنشینان پژو فوت کرد و یک نفر از سرنشینان سواری سمند مجروح شد.

قربانی بیان کرد: در تصادف فوتی دوم در ساعت 19:10 درکیلومتر 20 محور حمیل- ایلام، یک دستگاه پراید با کامیون ایسوزو برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه راننده پراید و یک سرنشین آن فوت کردند و یک نفر دیگر مجروح شد.

این مقام انتظامی لغزندگی جاده و تجاوز به چپ پراید را علت این حادثه عنوان کرد.

مسئول اطلاع رسانی پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در آخرین تصادف فوتی نیز ساعت 23:20 شب گذشته در کیلومتر 20 پاسگاه پلیس راه خسروی به ماهیدشت یک دستگاه وانت نیسان به علت تخطی از سرعت مطمئنه و نیز لغزندگی جاده دچار واژگونی شد که در این حادثه نیز راننده جان خود را از دست داد.

وی افزود: وجه اشتراک هر سه تصادفات که در مجموع موجب کشته شدن چهار نفر شد، وقوع آنها در ساعت شب است و توصیه می‌کنیم افراد از رانندگی در شب حتی‌المقدور اجتناب کنند.

قربانی بیان کرد: در دو مورد از این تصادفات نیز لغزندگی جاده موثر بوده، لذا افراد باید در شرایط آب و هوایی نامساعد بیش از پیش احتیاط کنند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.