نماینده مردم شازند گفت: دولت باید هر چه سریعتر به موضوع فیش‌ حقوق‌های نجومی رسیدگی کند، رسیدگی نکردن به این امر سبب از بین رفتن اعتماد مردم به دولت می‌شود.

دولت هر چه سریعتر به پرونده حقوق‌های نجومی رسیدگی کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز  گفت: دولت موظف است به موضوع فیش‌ حقوق‌های نجومی هر چه سریعتر رسیدگی کند زیرا رسیدگی نکردن به این موضوع سبب از بین رفتن اعتماد مردم به دولت می‌شود.

وی افزود: از ملت بزرگ ایران درخواست می‌کنم در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری هر چه با شکوه تر مشارکت داشته باشند و جلوه زیبای مردم سالاری دینی را بار دیگر به نمایش بگذارند.

نماینده مردم شازند با بیان اینکه از همه دست اندرکاران انتخابات تقاضا دارم در به تحقق رسیدن خواست  و ارائه مردم تلاش خود را به کار گیرند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون در جایگاه نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

وی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از مسئولین مربوطه درخواست کرد که اقدامات لازم را در این  راستا انجام دهند.

ابراهیمی در ادامه با تشکر از اقدامات دولت در مذاکرات برجام، افزود: با توجه به افزایش سهم صادرات نفت ایران در اوپک و بهبود فضای سرمایه گذاری ضروری است که به صورت ویژه در رفع معضل بیکاری اقدامات جدی و پایداری صورت پذیرد.

نماینده مردم شازند با تاکید بر حمایت از کشاورزی و تولیدات داخلی تصریح کرد: از وزرای جهاد کشاورزی، دادگستری سازمان ثبت اسناد کشور می‌خواهم طی یک اقدام مشترک و تقدیم یک لایحه به مجلس درباره تعیین تکلیف اسناد مالکیت کشاورزی اقدامی ماندگار به عمل آورند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مجلس ، سیاسی ، شاهزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار