نخستین همایش انجمن دبیران زبان انگلیسی، مدیر گروهها، مدرسان و اساتید زبان دانشگاهی استان آذربایجان غربی با حضور 500 نفر در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در این همایش که با محوریت آموزش روشهای نوین تدریس و با حضور 12 آموزشگاه فعال ارومیه برگزار شد ابراهیم محمدی معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی گفت: کلید واژه مهم در بحث توسعه که همان مربی و معلم می باشد اگر توانمند نباشد تمامی این مباحث نظری و علمی رخ نخواهد داد.

وی بیان کرد: غایت نهایی سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه است که بتوان در سایه آن به تربیت فرزندان وآینده سازان این مرز و بوم پرداخت.

محمدی اظهار کرد: هرچند تعلیم و تعلم دانش آموزان به عهده آموزش و پرورش است ولی این نهاد به تنهایی قادر به راهبری نیست و خانواده ، جامعه و نهادهای دولتی و غیر دولتی دیگر نیز در این میان نقش دارند.

همایش یک روزه دبیران، مدیر گروهها و سرگروههای زبان انگلیسی اداره کل آموزش و پرورش و نیز اساتید دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاههای استان به مدت یک روز در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.