همدان؛

فرمانداران شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های ورزشی جدی باشند

معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان گفت: فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای این برنامه‌ها جدیت لازم را به خرج دهند.

فرمانداران شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های ورزشی جدی باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه سند جامع ورزش همگانی استان تدوین شده است، اظهار کرد: این سند تحقق سلامتی و نشاط را در جامعه دنبال می‌کند و بر اساس آن تا سال 1404 ، 50 درصد جمعیت استان زیر پوشش ورزش همگانی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است، افزود: فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای این برنامه‌ها جدیت لازم را به خرج دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان درباره چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال نیز تصریح کرد:‌ مردم به تذکرات مجموعه انتظامی استان، اورژانس و آتش‌نشانی توجه کنند زیرا این مسائل در راستای تأمین سلامت و ایمنی آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تلفات در چهارشنبه آخر سال کاهش داشته است، ادامه داد: بیشتر علاقمندیم تا از مجاری اجتماعی فرهنگسازی را برای کاهش خسارات و تلفات دنبال کنیم.

الهی‌تبار با بیان اینکه در هنگام سفر نوروزی شهروندان به تذکرات انتظامی توجه کنند، خاطرنشان کرد: 28 درصد وقوع جرائم در استان همدان نسبت به سال گذشته کاهش یافته که علاوه بر تدابیر اندیشیده شده در بعد انتظامی و امنیتی، نقش مردم و آگاهی آنها نیز در تحقق این مهم بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار