تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و موسسه خیریه سعادتی منعقد شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان درتشریح این خبر گفت : در راستای ارتقای سطح صلاحیتهای حرفه ای و توانمند سازی متقاضیان و ایجاد زمینه های لازم جهت حضور در عرصه های مهارتی و بازار کار، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و موسسه خیریه سعادتی منعقد گردیدتا با بهره مندی از امکانات و توانمندیهای مشترک زمینه لازم در جهت توانمند سازی مهارتی و ایجاد اشتغال متقاضیان مهیا شود .

جهانتیغی افزود : برطبق این تفاهم نامه تامین مکان و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه آموزشهای مهارتی برعهده موسسه خیریه سعادتی که طرف قرداد است بوده و ارائه آموزشهای مهارتی وارسال مربی برعهده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است . 

وی تصریح کرد : نیاز سنجی برای برگزاری دوره های مهارتی منجر به اشتغال ، دوره های بازاریابی و کارآفرینی جهت شناخت بازار کار و مشاغل موجود و نیز برگزاری آزمونهای تئوری و عملی پایان دوره منوط به گذراندن ساعات کامل استاندارد آموزشی تماما در تعهدات اداره کل است . 

مدیر موسسه خیریه سعادتی نیز گفت : موسسه خیریه سعادتی با هدف محرومیت زدایی در حال فعالیت است و تعامل با دستگاه های اجرایی را در دستور کار دارد . 

دهواری  افزود : آموزشهای مهارتی در راستای توسعه آموزشهای عدالت بنیان و توانمند سازی اقشار محروم بسیار اثر بخش است چرا که  بارور نمودن نهال تولید در استان ضروری است و این نهال به دست پرتوان جوانان بالنده خواهد شد . 

گفتنی است این تفاهم نامه به مدت یکسال اعتبار دارد . 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراب ناروی
۱۶:۲۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
سلام کلاسها کی برگزارمیشن
آخرین اخبار