رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم از پایش نرخ اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز به منظور جلوگیری از تخلف و سو استفاده های احتمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش نیا رئیس صنعت و معدن جهرم گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم در ایام نوروز، کشیک هایی از اتحادیه هایی که واحدهای پر تقاضا را دارند در نظر گرفته شده است که سعی می شود ارزاق عمومی و خدمات مورد نیاز به راحتی به دست مردم برسد.

دانش نیا با اشاره به اینکه واحدهایی مانند خبازی ها، مکانیک اتومبیل، لوازم یدکی اتومبیل نیز دراین کشیک ها با نگاه ویژه مد نظر قرار گرفته شده اند، افزود: سعی می شود خدمات به طوری باشد که بخش های عمده شهرستان را پوشش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال برخی خدمات باید از نظر قیمت مورد پایش قرار گیرد، کمیته های نرخ گذاری با همکاری اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان شهرستان این موارد را بررسی و در اختیار واحدهای صنفی قرار داده اند.

دانش نیا اظهار داشت: با همکاری اتحادیه میوه و تره بار و اتحادیه شیرینی فروش و اتاق اصناف برنامه هایی در جهت توزیع و تزریق این اقلام در نظرگرفته شده تا به راحتی در روزهای  تعطیل در دسترس مردم باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با تلفن شبانه روزی 124 و یا 54230049 ، 54449600 واحد نظارت و بازرسی تماس و گزارشات خود را به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق ارائه دهند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار