بندرعباس؛

پخش برنامه های نوروزی مرکز خلیج فارس از 28 اسفند

پخش ویژه برنامه های نوروز صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از 28 اسفند آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مهران جلایی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس امروز در نشست خبری گفت: در این ایام با برنامه راهیان نور دریایی از ساعت 17 و ویژه برنامه سال تحویل در رادیو و تلویزیون به استقبال بهار 96 می رویم . 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود : پخش برنامه های رادیویی به صورت صبحگاهی ، عصرگاهی و شبانگاهی و در تلویزیون با برنامهای متنوع ، جذاب ومفرح اوقات فراغت هم استانی ها پر می شود . 

جلایی گفت : همچنین با هدف شور و نشاط بیشتر کودکان برای نخستین بار ویژه برنامه کودک در کنار دریا پخش می شود . 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به پخش جشنواره فیلم های سینمایی متنوع افزود : در نوروز 96 با تولید گزارش های خبری خوب و با کیفیت ظرفیت های گردشگری و جاذبه های گردشگری را به مسافران نورزی معرفی می شود . 

جلایی گفت :با توجه به مناسبت های تولد حضرت زهرا (س) ، عملیات فتح المبین ، سالروز شهادت امام هادی (ع) ، 12 فروردین و روز طبیعت ویژه برنامه های مختلفی پخش خواهد شد .

وی افزود : برنامه نوای شرجی از 28 اسفند با استفاده از ظرفیت های موسیقی محلی و ملی در تلویزیون و رادیویی استان پخش می شود . 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب استان گفت : با هدف ترویج گفتمان امام و رهبری و همچنین حضور حداکثری مردم در انتخابات دو برنامه برگزین و انتخاب از رادیو وتلویزیون مرکز خلیج فارس پخش می شود . 

جلایی گفت : تقویت پوشش دیجیتالی از 91 درصد به 95 درصد در 6 ماه نخست سال آینده از مهم ترین برنامه های این مرکز است . 

وی با اشاره به اینکه افزایش پوشش دیجیتالی دراستان با همکاری مسئولان استانی انجام خواهد شد افزود : در این مدت 50 فرستنده تلویزیونی با هزینه حدود هفت میلیارد تومان تا خرداد 96 به تعداد فرستنده های استانی اضافه می شود . 

وی گفت : ساخت مجموعه مستندهای مختلف از جمله سرداران شهید استان با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،مستند فرهیختگان استان با هدف معرفی افراد شاخص استان ، مستند قابلیت های گردشگری و تفریحی استان با نگاه ویژه به جزایر استان ، مستند با موضوع اقتصاد مقاومتی و پرداخت به فرهنگ ایثارو شهادت از برنامه های سال 96 است . 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس از ساخت سریال 26 قسمتی فاخر با هدف ارتقای سطح توانمندی های استان خبرداد و افزود : این سریال از نیمه دوم سال 96 کلید خواهد خورد . 

جلایی گفت : همچنین ساخت یک تله فیلم با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی استان در نیمه نخست سال 96از دیگر برنامه های مرکز خلیج فارس است .
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار