هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه بین تیم‌های پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

هواداران تیم مورد علاقه خود را تشویق کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در مورد وضعیت تیم خود و این دیدار گفت:‌ تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردار است و هیچ‌گونه مصدوم و محرومی در این بازی نداریم و تیم ایرانجوان، تیم خوب و هم‌استانی و ریشه‌دار است که تاکنون توانسته نتایج خوبی را کسب نماید و همان‌طور که در هفته‌های اخیر نشان داده تیم جوان و دارای پتانسیل‌های فراوان است. امیدوارم تیم ما بتواند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از خود به نمایش بگذارد و نتیجه لازم را کسب کند. همچنین من از هواداران این تیم درخواست دارم که به ورزشگاه بیایند و تیم موردعلاقه خود را تشویق نمایند و وارد حاشیه‌ها نشوند.

تارتار همچنین در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت:‌ تیم ما هیچ‌وقت از لحاظ شرایط مالی دچار مشکل نبوده و مسئولان باشگاه هرگونه قولی که به باشگاه در اوایل فصل داده بودند، را انجام دادند و جا دارد از مدیریت پارس جنوبی و همچنین مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت علمی باشگاه تشکر نمایم. ما هم سعی می‌کنیم که با یک بازی خوب و صعود به لیگ برتر جواب این عزیزان را بدهیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.