بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: متاسفانه هم امسال و هم سال گذشته برخی به ما کم‌لطفی می‌کنند و می‌خواهند ارزش قهرمانی ما را پایین بیاورند.

موسوی: می‌خواهند ارزش قهرمانی ما را کم کنند/ با قبول تنها دو شکست قهرمان شدیمسید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در پایان فینال لیگ برتر والیبال و کسب پیروزی مقابل تیم پیکان، گفت: لیگ امسال پر از فراز و نشیب‌ بود. اما تیم ما در تمام این مدت  روند خوب خود را حفظ کرد و تنها دو شکست را در این مسابقه متحمل شد. در واقع ما با شایستگی قهرمان شدیم.

موسوی درباره این موضوع که برخی‌ها عنوان می‌کنند،  تیم بانک سرمایه با بازیکنان ملی‌پوش خود کار سختی برای قهرمانی نداشته است، گفت: متاسفانه هم امسال و هم سال گذشته برخی به ما این کم‌لطفی را نسبت به تیم ما می‌کنند. هدف آن‌ها این است که ارزش قهرمانی ما را پایین بیاورند. ما خودمان می‌دانیم که سختی زیاد کشیدیم و به راحتی پیروزی بدست نیاوردیم.

وی در پایان گفت: تیم ما در این فصل هم برای قهرمانی بسته شده بود و خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم. همدلی خوبی بین نفرات تیم وجود داشت و قطعا این رفاقت عامل اصلی قهرمانی‌مان بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار