نرخ جدید برخی اقلام و خدمات در سال 96 ، در نشست کمیسیون نظارت براصناف وبازاریان شهرستان مهاباد تعیین شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، آخرین نشست کمیسیون نظارت براصناف وبازاریان مهاباد در سال 95 با قیمت گذاری کالا و خدمات همراه بود .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در این نشست با اشاره به اینکه مکانیکی ، آرایشگری ، قنادی ، قطعه شویی و قالیشویی از خدماتی هستند که نرخشان برای سال جدید تعیین شده است گفت: نرخ های تصویب شده اطلاع رسانی و با فرارسیدن ایام نوروز اعمال خواهند شد.

قادری افزود: تعرفه تعیین شده برای اصنافی که مواد خوراکی مثل نان و شیرینی در اختیار مردم میگذارند ، منوط به رعایت اصول بهداشتی و عدم استفاده از رنگ واسانس های غیرمجاز است.

رسولی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد هم گفت: در ایام تعطیلات نوروز بازرسین این اداره به طور مستمر به واحدهای صنفی سرکشی خواهند کرد.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهاباد نیز از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ایام نوروز با شماره 42449974 و یا 124 سامانه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس بگیرند.

شریفی در ادامه افزود: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان مهاباد 1200 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که 300 فقره آن مربوط به گران فروشی بوده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.