پروژه نورپردازی گلزار شهدای کرمان همزمان با ۲۲ اسفند، سالروز بزرگداشت شهدا در کرمان افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آئین افتتاح پروژه بهینه‌سازی روشنایی گلزار شهدای کرمان امشب با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، جمعی از مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه باید از خداوند بخواهیم که دل ما با شهدا باشد گفت: باید برای زندگی سعادتمند در این دنیا از شهدا مدد بخواهیم.

وی با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین‌(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران شهداء افزود: مادران شهدا اسطوره‌های زنان اسلامی بوده و افتخارآفرینان زنان در کشور هستند.

فرهمندپور با بیان اینکه باید از خداوند بخواهیم قدرت درک شهدا را به ما بدهد اظهار داشت: روزگاری جوانان این مرز و بوم، برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انسانی بدون هیچ توقع مادی جان خود را تقدیم کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید مادران و همسران شهدای مدافع حرم را فراموش کنیم گفت: امنیتی که اکنون شاهد آن هستیم از برکت خون شهدای مظلوم مدافع حرم است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با اشاره به اینکه امشب پروژه بهینه‌سازی روشنایی گلزار شهدای کرمان با حضور خانواده‌های شهدا به بهره‌برداری می‌رسد گفت: با اجرای این پروژه، گلزار شهدای کرمان، از نظر زیبایی نمونه کشوری می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود هزار شهید در گلزار شهدای کرمان دفن است اظهار داشت: فرهنگ ده جلدی اعلام شش هزار و 500 شهید استان کرمان نیز تهیه شده است که امشب رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار